ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Rekrutacja do służby i pracy w PSP

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-11-15 09:31:18 przez Łukasz Ciechanowicz

Rekrutacja do służby i pracy w PSP

OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU PRACY
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim
Komendant Powiatowy PSP
poszukuje kandydatów na stanowisko : inspektor ds. kadr w sekcji organizacyjno – kadrowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim.
 
Wymiar etatu:  1
Liczba stanowisk pracy: 1
 
Adres urzędu
Komenda Powiatowa  Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim
ul. Sienkiewicza 2a
66-600 Krosno Odrzańskie
 
Miejsce wykonywania pracy
Krosno Odrzańskie
 
Zakres zadań
- Realizowanie założeń polityki kadrowo – płacowej komendanta powiatowego,
- Prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej,
- Prowadzenie spraw związanych z systemem uposażeń, wyróżnień i awansów strażaków oraz wynagrodzeń i wyróżnień pracowników cywilnych,
- Przygotowywanie projektów decyzji, rozkazów i pism komendanta powiatowego z zakresu spraw osobowych,
- Opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej,
- Sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno – rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy, oraz współpraca w tym zakresie z instytucjami realizującymi świadczenia emerytalno – rentowe,
- Realizacja zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy,
- Analizowanie staniu poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizacja zadań z zakresu wyszkolenia zawodowego,
- Rozliczanie czasu pracy i służby strażaków oraz pracowników cywilnych,
- Nadzór nad sporządzaniem opinii służbowej funkcjonariuszy i pracowników cywilnych,
- Realizacja zadań związanych z odbywaniem służby przygotowawczej przez członków korpusu służby cywilnej oraz z zakresu rozwoju zawodowego,
- Przygotowywanie dokumentacji związanej z opisem i wartościowaniem stanowisk w służbie cywilnej,
- Prowadzenie rejestrów zawartych umów zlecenia i o dzieło związanych z bezosobowym funduszem wynagrodzeń,
- Planowanie i organizacja szkoleń na potrzeby komendy powiatowej.
 
Warunki pracy
Praca  biurowo – administracyjna, w godzinach pracy systemu codziennego tj, od poniedziałku do piątku w godz. 07:30- 15:30.
Praca w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim, możliwe wyjazdy służbowe.
Praca przy komputerze powyżej 4h dziennie, oświetlenie naturalne i sztuczne.
Główne stanowisko pracy zlokalizowane jest na pierwszym piętrze budynku.
Obiekt nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych. Potencjalnie  może stwarzać problemy w komunikacji dla osób niepełnosprawnych ruchowo, z uwagi na brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych oraz niedostosowanych drzwi.
 
Wymagania niezbędne
- Wykształcenie : średnie
- Doświadczenie zawodowe: 1 rok na podobnym stanowisku.
- Znajomość ustaw o PSP, ochronie przeciwpożarowej, służbie cywilnej a także przepisów wykonawczych do tych ustaw.
- Znajomość przepisów prawa pracy w tym Kodeksu pracy oraz przepisów dotyczących  pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej,
- Umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym redagowanie oraz przygotowywania pism o charakterze urzędowym.
- Znajomość programów użytkowych: Word, Excel, Płatnik.
- Samodzielne organizowanie stanowiska pracy.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
 
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie : wyższe.
- Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Dyspozycyjność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność, dokładność i terminowość.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- Życiorys/CV i list motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego.
- Kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej.
- Kopie świadectw pracy.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
- Oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
 
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
- Kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.
 
Terminy i miejsce składania dokumentów
- Dokumenty należy złożyć do: 08 czerwca 2018 roku.
- Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa  Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim
ul. Sienkiewicza 2a
66-600 Krosno Odrzańskie
 
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Techniki i metody selekcji wykorzystywane w naborze:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- analiza ofert spełniających wymagania formalne,
- test lub rozmowa z  wiedzy z zakresu stanowiska pracy,
- rozmowa kwalifikacyjna + praktyczne sprawdzenie umiejętności kandydatki/ kandydata.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu kontaktowego.
Dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie tut. Komendy (w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30) lub listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim, ul. Sienkiewicza 2a, 66-600 Krosno Odrzańskie – w terminie do dnia 08 czerwca 2018 r. Oferty niekompletne lub przesłane po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą brane pod uwagę.
Osoby dopuszczone do kolejnego etapu naboru będą informowane telefonicznie lub poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej www.straz.krosnoodrzanskie.pl – w zakładce PRACA. Dodatkowych informacji  można uzyskać pod numerem telefonu (68) 383 0107.
 
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
Uprawnienia:
• prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, którym jest Komendant Powiatowy PSP w Krośnie Odrzańskim
• prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
 
Krosno Odrzańskie, dnia 25 maja 2018  r.
 
 
 
 
 
OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU PRACY
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim
Komendant Powiatowy PSP
poszukuje kandydatów na stanowisko w celu zastępstwa: Inspektor ds. organizacyjnych  sekcji organizacyjno – kadrowej.
 
Wymiar etatu:  1
Liczba stanowisk pracy: 1
 
Adres urzędu
Komenda Powiatowa  Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim ul. Sienkiewicza 2a
66-600 Krosno Odrzańskie
 
Miejsce wykonywania pracy
Krosno Odrzańskie
 
Zakres zadań
- Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego.
- Nadzór nad przestrzeganiem zapisów instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i obiegu dokumentów w komendzie powiatowej.
- Realizacja zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej.
- Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej.
- Przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej.
- Opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej.
- Organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostek ratowniczo-gaśniczych.
- Realizacja zadań z zakresu Systemu Zarządzania Jakością.
- Prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów.
 
Warunki pracy
Praca w celu zastępstwa.
Praca  administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu. Bezpośredni i telefoniczny kontakt z petentami. Główne stanowisko pracy zlokalizowane jest na pierwszym piętrze budynku. Komenda posiada również własne archiwum zakładowe, które usytuowane jest na parterze, w lewym skrzydle przybudówki. Obiekt niedostosowany dla osób niepełnosprawnych. Potencjalnie  może stwarzać problemy w komunikacji dla osób niepełnosprawnych ruchowo, z uwagi na niedostosowane drzwi, toalety oraz brak windy. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.
 
Wymagania niezbędne
- Wykształcenie : średnie.
- Doświadczenie zawodowe: 1 rok na podobnym stanowisku.
- Znajomość przepisów z zakresu kodeks postępowania administracyjnego.
- Umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym redagowanie pism.
- Znajomość programów użytkowych: Word, Excel.
- Kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia.
- Samodzielne organizowanie stanowiska pracy.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
 
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie : wyższe.
- Doświadczenie zawodowe: 3 lata doświadczenia w prowadzeniu archiwum zakładowego.
- Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.
- Znajomość obsługi programu Power Point.
- Przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych.
- Przeszkolenie ABI.
 
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- Życiorys/CV i list motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego.
- Kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej.
- Kopie świadectw pracy.
- Zaświadczenie o ukończeniu kursu kancelaryjno-archiwalnego I-go stopnia.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
- Oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
 
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
- Kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.
- Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka niemieckiego na poziomie B2.
- Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych.
- Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie ABI.
 
Terminy i miejsce składania dokumentów
- Dokumenty należy złożyć do: 01 czerwca 2018 r.
- Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa  Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim
ul. Sienkiewicza 2a
66-600 Krosno Odrzańskie
 
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Techniki i metody selekcji wykorzystywane w naborze:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- analiza ofert spełniających wymagania formalne,
- test lub rozmowa z  wiedzy z zakresu stanowiska pracy,
- rozmowa kwalifikacyjna + praktyczne sprawdzenie umiejętności kandydatki/ kandydata.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu kontaktowego.
Dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie tut. Komendy (w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30) lub listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim, ul. Sienkiewicza 2a, 66-600 Krosno Odrzańskie – w terminie do dnia 01 czerwca 2018 r. Oferty niekompletne lub przesłane po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą brane pod uwagę.
Osoby dopuszczone do kolejnego etapu naboru będą informowane telefonicznie lub poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej www.straz.krosnoodrzanskie.pl – w zakładce PRACA. Dodatkowych informacji  można uzyskać pod numerem telefonu (68) 383 0107.
 
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
Uprawnienia:
• prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, którym jest Komendant Powiatowy PSP w Krośnie Odrzańskim
• prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
 
Krosno Odrzańskie, dnia 25 maj 2018 r.
« powrót do poprzedniej strony